Corsa
EnglishDeutschItaliaDanskPortuguêsSvenskapolskiрусский한국의Françaistiếng ViệtespañolالعربيةGaeilgeEesti VabariikEuskera‎БеларусьБългарски езикíslenskaNederlandMagyarországΕλλάδαTürk diliKongeriketMaoriMelayuromânescLëtzebuergeschlietuviųLatviešuHrvatskaCorsačeštinaSuomiBosna
Cancel

Notizie

A casa > Notizie > Farnell spedisce u sistema di ricunniscenza facciale di Omron

Farnell spedisce u sistema di ricunniscenza facciale di Omron

U HVC da Componenti Elettronici Omron hè avà dispunibule da Farnell. U distributore dice chì l'unità pò aiutà à riduce u tempu per cullà cù10 funzioni di sensibilità d'imagine per ricunniscenza facciale modulare per l'usu in signage digitale, distributore automatici, elettrodomestici è porte di sicurezza.

U HVC-P2 hè a prossima iterazione di u HVC cù 10 volte a velocità di ricunniscenza di l'uriginale. L'utilizatori ponu selezziunate 160 × 120 pixel, 320 × 240 pixel o micca alcuna maghjina di output.

Componenti modulari aghjunghjenu funzionalità à un disignu, senza chì l'ingegneru di designu necessite una vasta cunniscenza di un sughjettu cumplessu, cum'è a ricunniscenza faciale, hà spiegatu Cliff Ortmeyer, capu globale di marketing tecnicu per Farnell: "L'Homron HVC. . . hè un di tali dispositi chì permette à l'ingegneri di design simplici è efficaci di equipaghjà u so dispusitivu IoT cù l'ultime tecnulugia, mantenendu u tempu per i mercati è i costi ", disse.


L'HVC-P2 hà opzioni largu è largu angulare cù intervalli di rilevazione orizzontale di 54 ° è 94 ° rispettivamente è intervalli di rilevazione verticale di 41 ° è 76 ° rispettivament. A risoluzione di rilevazione hè di 1600 × 1200 pixel.

A tensione di fornimentu hè di 5VDC ± 10% cù u cunsumu currente sottu 0.4A. A temperatura di l'operazione hè da 0 ° C à + 50 ° C (senza condensazione o congelazione).

A dimensione di u cunsigliu di càmera hè di 25mm x 25mm è a dimensione di u pannellu principale hè di 45mm x 45mm.